Saturday, March 22, 2008

Despre mine......

English

Nume: Alexandru Virgil Raileanu

Data nasterii: 24 august 1987

Studii : Universitatea Nationala
de Muzica Bucuresti
Facultatea de Interpretare Muzicala

Instrument : Pian

Profesor : Dr. Lect. Univ. Delia Pavlovici

In 2006 am absolvit liceul de muzica "Dinu Lipatti" din Bucuresti, iar in prezent imi continui studiile in cadrul Universitatii de Muzica "Ciprian Porumbescu" din Bucuresti, sub indrumarea dr. lect. univ. Delia Pavlovici si in paralel urmez cursurile de interpretare jazz-istica si improvizatie ale maestrului Marius Popp.
In cursul anilor am acumulat experienta profesorilor care m-au sustinut si indrumat dintre care as dori sa amintesc pe regretatul Mircea Costache, Marcela Nistor, Horia Maxim si Ioana Maxim si de asemenea nu-l pot uita pe profesorul care mi-a descoperit talentul pentru muzica, Iulian Condu.
Cum in orice cariera experienta competitionala este foarte importanta, nici eu nu am neglijat-o participand la numeroase concursuri nationale si internationale in tari precum Italia, Argentina, Grecia, si de asemenea m-am bucurat de numeroase invitatii de a concerta in diferite imprejurari.
Dintre ultimele aparitii as dori sa amintesc de concertul cu Filarmonica "Mihail Jora" din Bacau unde am interpretat concertul pentru pian si orchestra nr.2 de Camille Saint-Saens sub bagheta dirijorului Ovidiu Balan. In decembrie 2007 am fost invitat sa concertez la memorialului "George Gershwin" organizat de Alin Ionescu in cadrul Universitatii de Muzica Bucuresti.

Povestea unui duo......


In urma cu peste un an de zile am inceput o colaborare cu o foarte talentata violonista, Cristina Pasa, absolventa a liceului de muzica "George Enescu" din Bucuresti si in prezent studenta a Universitatii de Muzica "Ciprian Porumbescu" din Bucuresti. Aceasta colaborare s-a dovedit a fi una foarte eficienta si benefica pentru amandoi deoarece concertele si invitatiile de a sutine diferite recitaluri nu au ezitat sa apra ceea ce a dus la omogenizarea acestui duo.


pentru mai multe detalii si pentru contactarea in vederea sustinerii de recitaluri va rog sa va adresati la e-mail:
alexvraileanu@yahoo.com ; cristinadenisepasa@yahoo.com
sau tel: 0745049676

English

1 comment:

Tudor Sebastian Stefanescu said...

"Muzica este arta cu materialul cel mai imaterial" (Platon)
Iar eu ce sa mai zic...
Muzica este vinul care umple cupa tăcerii lasata pe o masa imbatranita de timp,in inima intunecata a zilelor noastre. Ea,Muzica,tot o data este sufletul limbajului si a gesturilor nerostite,invaluite intr-un voal de mister a minti omoului... Voi Doi,impreuna! si nu numai,toti ceilati, care canta faceti ca "vibraţia" iubirii sa fie pe înţelesul fiecărei Inimi, unde intr-un final "Muzica" voastra se transforma intr-o stenografie a emoţiei,ce dulce o mai alina... Imi pare bine caci v-a cunosc... Cu drag si cu stima Tudor Sebastian I.C. Stefanescu

Cristina Denise Pasa si alexandru Virgil Raileanu Duo

Alexandru Virgil Raileanu and "Mihail Jora" Phylharmonic; conductor Ovidiu Balan